понеділок, 1 квітня 2013 р.

Моя боротьба... з цензурою

З днем сміху :)

Сьогодні передав останньому з адміністраторів "Форуму Файного Міста" залишки грошей за форум і тепер можу вважатись його повноправним власником! Власне, після того, як читачі здогадались, що мені належить один із інформаційних сайтів Тернополя разом із приміщеннями та журналістами, то я вирішив позбутись цього бізнесу та вкласти гроші у щось інше. Але, коли я завітав до свого бізнес-консультанта, щоб визначити, власне, ціну цього об'єкта він мені порадив не продавати його, а навпаки, докупити ще кілька тернопільських мас-медій - дякую Вам, Романе Йосиповичу, це була дійсно хороша ідея.
Далі ми визначились, що типові інтернет-газети чи журнали нас не дуже цікавлять, оскільки їх на ринку - надто багато, і вони розпорошують свій вплив, натомість, Форум Файного Міста впевнено тримає лідерство за впливом на суспільну думку не лишень міста чи області, але й взагалі - на всю західну частину України та й місцеві новини там з’являються найчастіше швидше, ніж на новинних порталах Тернополя. Прямі конкуренти, якщо і виникають, то змушені простоювати на околицях із відвідуваністю в межах 1-3 % від кількості відвідувачів ФФМ, а власників там аж шестеро Форт Єр, Шпігор, Похмурий, ГСВ, Ейнштейн та Різник – і це явно нездорово впливає на розвиток ресурсу, колгосп якийсь, а не бізнес. 
І дійсно, власники радо вислухали прохання про продаж форуму, адже він їм вже давно був як валіза без ручки, от тільки ціну назвали, на мою думку, завищену у кілька разів – ну звичайно ж, розділити на шість частин то і сума мізерна виходить... Коротше кажучи, авто мені і так тепер непотрібне - мінімум до літа буду розбиратись в хитрощах управління форумом, просуванням його в мережі та набором нової команди модераторів. Однозначно, що модератори будуть отримувати зарплатню, але окрім звичної функції модерування будуть також зобов’язані додавати по кілька тем чи новин в день. Досі не можу визначитись чи потрібен мені технічний адміністратор - з однієї сторони там все відпрацьовано роками і ніби головне - не чіпати, то воно буде працювати, а з іншої сторони, якщо сервер впаде, то я сам там точно не розберусь. Однозначно, що доведеться отримувати ще й четверту освіту в галузі інтернет-технологій - ніколи не думав, що це мені знадобиться на старості років )
Тепер, згідно плану, до свого сайту та Форуму Файного Міста треба докупити ще один місцевий новинний портал, щоб мати абсолютний вплив на медіа-середовище Тернополя і не дозволяти проявів цензури в нашому славному місті. Чув, що у Надії Греси зараз є певні фінансові труднощі, отже є можливість поповнити свої активи "Поглядом" - одним із найдавніших та, без сумніву, найвідвідуванішим ресурсом. От тільки від реклами його б відчистити, а то що то за новинний ресурс такий, на котрому спочатку відкриваються мегабайти реклами, і лиш потім новини?

Немає коментарів:

Дописати коментар