З днем сміху :)
Нещодавно повернувся в Тернопіль із
закордонного відрядження начальник відділу інвестицій Тернопільської ОДА Роман
Кулак. Повернувся не сам, а із хорошими новинами. Окрім вже звичних графіків про покращення «по-новому»,
є і дійсно обнадійливі новини щодо міського транспорту.
З мером Ерфурта |
Зокрема, Роман Васильович розповів, що на
міжнародній конференції з децентралізації влади в умовах жорсткої диктатури,
котра проходила на початку березня у польському місті Вроцлав, він розговорився
із мером міста Ерфурт, яке розташоване в центрально-східній Німеччині, на
північ від Нюрнберга. В німців виникла проблема із списанням вживаних трамваїв,
екологи вказали на недопустимий рівень шуму, котрий створюють вагони трамваю
при русі, а це негативно впливає на екосистему міста. Що цікаво, самі мешканці
жодних скарг щодо «дзеленькання» коліс об рейки в мерію не надсилали. Тим не
менше, екологія в Європі стоїть на першому місці, отже вагони необхідно
утилізувати, а за це потрібно заплатити кошти із міської казни.
Цей красень надто шумний для німців |
І
не суть в тому, що гроші на утилізацію потрібні немалі, а вони банально не
передбачені на такі витрати, невідомо взагалі по якій статті видатків
пропускати утилізацію трамвайних вагонів. На резонне зауваження, що «мол
давайте ми їх у вас викупимо», ерфуртський мер теж відповів відмовою – «Не
положено, громадське майно розбазарювати». Тим не менше до вечора, за жбаном
польського пива було придумано схему, котра повністю влаштувала німця -
Тернопіль візьме ті трамваї в довгострокову оренду, а вартість оплати оренди якраз
покриє транспортні видатки, щоб ті вагони привезти в Тернопіль, більше того,
бонусом нам дають три кілометри трамвайної колії зі всією дотичною
інфраструктурою.
Поки ще йдуть «балачки», хто повинен
оплачувати транспортування трамваїв в Тернопіль - область, місто, чи може який
спонсор знайдеться.
В Ерфурті вже розпочато демонтаж колії |
До речі, Василь Лило уже висловив
готовність провести роботи по прокладанню трамвайних рейок і дає десятирічну
гарантію на якість робіт. Також готовий взятись за нову для нього справу Ігор
Гуда, в якості аргументу обіцяє зробити трамвайні зупинки у вигляді яхт, що
явно покращить зовнішній вигляд міста, та дозволить пасажирам відчути себе
мільйонерами за 5 гривень ( саме стільки попередньо буде вартувати проїзд).
Більше того, ГО "Файне місто" вже збирає гроші на фарбу, щоб
пофарбувати те шумне залізяччя в патріотичні кольори.
Також із попередньої розмови із Сергієм
Надалом стало відомо, що рейки прокладуть по «Об’їзній» і вони будуть сполучати
тернопільські райони БАМ та Східний – кінцеві зупинки Збаразьке КП та поворот
на Довженка, вздовж по вул. 15 квітня та Протасевича, позаяк внутрішньоміські
вулиці ну ніяк не пристосовані для таких робіт, серед причин названо надто
вузькі і завантажені вулиці. Загалом, усе ніби готово до «запуску» нового
транспорту. От тільки є питання: а чи не будуть заперечувати проти шуму і наші
екологи?
Немає коментарів:
Дописати коментар