вівторок, 13 жовтня 2015 р.

Повернення депутата у рідні пенати

У 2009 році завдяки Вашій підтримці я став депутатом Тернопільської обласної ради від ВО «Свобода».  За ці роки було зроблено чимало як мною особисто, так і спільно з командою ВО «Свободи» у місцевих органах влади.
Зокрема було забезпечено опалення в школі-садочку  села  Мислова Підволочиського району. Також  вдалось не допустити закриття дитячого садочку в селі Токи Підволочиського району. Крім того, з моєї ініціативи в кількох населених пунктах області та, зокрема, в Тернополі, вдалось облаштувати освітлення пішохідних переходів. Даний проект, як на мене дав позитивний результат, тому  можу гарантувати, що ця ініціатива матиме продовження й надалі.
Відремонтовано кілометри доріг, відкрито школи, виділено гроші на медицину, сотні, якщо не тисячі звернень від українців, жодне з яких не залишилось без відповіді. Саме на цю каденцію припала революція гідності, лише Тернопільська обласна рада провела виїзне засідання на революційному Майдані та саме ми були на неспокійних вулицях тієї гарячої зими 2013-2014 років. Часом філолог у мені брав гору і тоді на цьому блозі з'являлись рядки, кому цікава моя діяльність - можна переглянути ці букви, кожна з котрих для мене мов жива.
 Попри ряд вирішених проблем в області, не міг стояти осторонь і рідного міста Тернополя, зокрема мікрорайону «Аляска», де живу дотепер. Пишаюсь тим, що спільними зусиллями із побратимами з ВО «Свобода»  віднедавна по розширеній дорозі вулиці Симоненка їздять придбані тролейбуси, а мешканці мікрорайону відпочивають біля нового фонтану по бульв. Д. Вишневецького.


Тривалий досвід роботи в районах нашої області, дозволяє мені розумітись у проблемах, які залишаються в Тернополі не вирішеними. Тому, прийняв рішення повернутись до рідного міста та направити усі зусилля на його розвиток.  Уже зараз маю розуміння того, що реально потрібно і можливо втілити в життя.
 Зокрема я працюватиму над реалізацією транспортного сполучення між  мікрорайонами «Аляска» та «Дружба» і в нічний час. Також, вбачаю необхідність  у розміщенні інформації щодо руху маршруток та тролейбусів на зупинках громадського транспорту.
Разом з цим, все-таки основним пріоритетом  для мене та для фракції «Свобода» залишається не дозволити владі під вивіскою «адмінреформи» перетворити Тернопіль у другорядне містечко, перенісши адміністративний центр запланованого «надутворення» у Вінницю.
Насправді, йти на вибори – це велика відповідальність і розуміння того, що від  твоїх дій залежать людські долі. Та, тримаючи в руках талмуд із направлених мною депутатських запитів та звернень, бачу, що потрібен своєму виборцю та можу працювати на благо громади.
Немало зроблено, ще більше заплановано і буде зроблено.  Тому, я братиму участь у чергових місцевих виборах, які відбудуться 25 жовтня 2015 року по мажоритарному виборчому окрузі №53 від ВО “Свобода”.
Закликаю небайдужих мешканців вулиць, що входять у цей округ, а саме:
вул. В. Симоненка,
бульв. Дмитра Вишневецького,
вул. Володимира Великого,
вул. Леся Курбаса,
вул. Полковника Морозенка
 долучитись до проведення виборчої кампанії та надалі працювати разом задля втілення найкращих ідей.
Політична сила ВО «Свобода» була, є і буде щитом нації. Саме тому я був та залишаюсь членом цієї політичної партії.
Завчасно вдячний усім за конструктивну критику, оцінку моєї діяльності та Вашу підтримку! Будьте поміркованими та пильними, думаючими українцями! Кожен з нас має ДІЯТИ, А НЕ ОБІЦЯТИ! Тільки разом ми переможемо !
СЛАВА УКРАЇНІ!

Немає коментарів:

Дописати коментар