вівторок, 23 жовтня 2012 р.

Давидович за КПУ???


Екс - голова ЦВК, кандидат в нардепи, агітує за КПУ!!! Саме таке враження в мене склалось як тільки мені в руки з поштової скриньки впала агітка цього, безсумніву поважного, пана.

Адже агітатори кпу по м.Тернопіль постарались загадити всі закапелки, і там де раніше хулігани писали всіляку похабщину, тепер балончиком червоної фарби нашкрябано: "КПУ №3". Уявіть з яким здивуванням я побачив, що в своїй агітці Давидович теж закликає проголосувати саме за номер три! Та і фоновий колір самої агітки  якийсь підозрілий, наштовхує на роздуми про "пакращення" та "кровосісі"...Чи то тільки в мене так?

Насправді я впевнений, що Ярослава Васильовича "підставила" власна команда, забувши вказати в котрому саме бюлетені треба відмічати номер 3, ось і маєм на виході агітацію за КПУ під брендом впізнаваного на Тернопіллі прізвища...



Немає коментарів:

Дописати коментар