середу, 31 жовтня 2012 р.

Союз анархістів гарантує.


Хоч вибори вже ніби і минули і результати вже оприлюднені по більшості округів, але я ще досі ніяк не можу вийти з того виборчого процесу. Ось сьогодні мені до рук потрапив цікавий папірець.
Вот дивлюсь я на нього і думку гадаю, чи то прямий підкуп виборців, чи непрямий підкуп, чи то в мене просто лижі не їдуть?
Якщо на скані погано видно - кандидат гарантує виборцям виплатити певну суму грошей у випадку свого проходження до Верховної Ради України.
Між іншим, цей кандидат взяв шосте місце по своєму округу з-поміж майже тридцяти кандидатів - округ № 133.
 Мені ось цікаво, наскільки така гарантія є канонічною для українських анархістів, інтереси яких Чорний ніби планував представляти в парламенті йдучи нібито самовисуванцем, але будучи членом Політичної партії "Союз анархістів України" ?

Немає коментарів:

Дописати коментар