неділю, 2 березня 2014 р.

Ти потрібен Україні!

від сьогодні ми добровольці Українських збройних сил
Сьогодні разом із депутатом Тернопільської обласної ради  Мар’яном Крекотенем ходили записуватись добровольцем у військомат. Ну припустімо я не був впевнений, що побачу ажіотаж і черги перед входом аж до тролейбусного депо; я розумію, що кінокадри із хроніки 1941 із тисячами добровольців, котрі бажають розділити одну гвинтівку на трьох то все таки постановочні кадри, але почути, що станом на 12:30 в Тернополі знайшлось аж 17 ( сімнадцять) Чоловіків, готових боронити рідну землю із зброєю в руках як мінімум образливо.
Carthago delenda est 
Маю велику надію на те, що завтра військомат таки дочекається аншлагу. І ми встигли записатись добровольцями не вистоюючи довжелезних черг. Не варто чекати офіційної повістки, вона може загубитись через безліч причин, а ворог вже свої повістки отримав. Зброю теж.

а врізати таки є чим
Користуючись нагодою, мушу відзначити, що особисто я за швейцарську модель армії. Я  за те, щоб кожен українець мав можливість і вмів захистити себе і свою державу. Хоча в першу чергу я за мир. Тому надіюсь що після того, як ми мирно вріжемо по зубах загарбникам, далі ми будемо мати можливість збудувати нашу мирну армію таким чином, щоб жодному шизофреніку навіть на думку не спадало вказувати нам як ми повинні жити у власній державі.

Немає коментарів:

Дописати коментар