вівторок, 1 квітня 2014 р.

За кого заплатити?

З днем сміху :)

Якось так сталось, що жодної гривні із своєї заробітної плати депутата Тернопільської обласної ради за всю каденцію я не витратив. Постійно то допомога якась капне, то родичі з Італії, або добрі люди в честь дня органів місцевого самоврядування яку золоту монету дарували - всі ж знають, що я нумізмат. От нещодавно перераховував свою готівку в сейфі (банкам я не довіряю ще з часів проблем з "Надрою") і виявив, що в мене в акурат 2.5 млн. гривень - якраз на грошову заставу, щоб балотуватись в Президенти України. Ось тільки мені здалось, що кінцевий термін реєстрації 31 березня. Врешті, це було б більш логічно - "дедлайн" призначити на кінець місяця, а не на неділю типового тижня...Тим не менше, сьогодні мені сказали, що потяг пішов і свою програму, рівно із заявою та іншими паперами я можу відправити як гуманітарну допомогу в громадську вбиральню. Шкода, а я так довго то все діло виписував…
Одним словом, гроші я вже із сейфу витягнув, і «запихати» їх назад справа довга та марудна. Як то кажуть, що повертатись не можна - буде нещастя. Отже, я вирішив оплатити заставу тим, хто був шустріший за мене, але пхається витягнути Державу із кредитної ями, самостійно не заробивши навіть миршавого мільйона. Взамін прошу гарантувати мені місце прем'єр-міністра та державну дачу на березі Світязя. Дуже вже там природа гарна, може і візьму потім те озеро в оренду, якщо знайду гарну яхту, щоб на ньому плавати.

Отже, шановне панство, нагадайте, хто там з голодранців подавав заявку на Престол, але не має можливості фінансово підкріпити свої амбіції, може хто із Тернополя є? Хотілося б, знаєте, своїх підтримати, щоб потім довго не ловити по Європах, якщо щось не так піде...

Немає коментарів:

Дописати коментар