пʼятницю, 17 лютого 2017 р.

«На крилах надій» у Травневому

Чудова дорога. Біло. Чисто. І ніякого сміття)
Журі обирає кращі роботи
Поки Тернопіль штормить від львівського сміттєносного мера та його молодої тернопільської команди я, скориставшись нагодою, відвідав школу у с.Травневе Збаразького району. Там вчора для обдарованої молоді району на базі школи відбувся конкурс творчих доробків «Дзвони слави праведним героям», присвячений Небесній сотні та річниці загибелі Героя України Назарія Войтовича та конкурс мистецької майстерності «На крилах надій» імені Героя за такими номінаціями: графіка, живопис, скульптура, художній дизайн на тему «В моєму серці ще живе надія». Це вже традиційний конкурс, котрий відбувається там не вперше і, якщо по-правді, хотілось би до нього трохи більше уваги зі сторони громадськості.
Приємний обовязок - нагородити кращих
Насправді мене вразив доволі високий рівень виконаних учнями робіт і я не заздрив журі, котрим дійсно важко було вибрати кращих. Зате я з радістю виконав свою місію та нагородив тих, хто на думку журі справився із завданням найкраще. Абсолютно впевнений, що грамоти та премії з моїх рук це не останні нагороди які ці діти отримають, якщо будуть розвивати свій талант, щоб багато не розписувати я просто додаю фото з картинами переможців.

Єдине на що надіюсь, наступного року, в їхніх роботах буде менше війни, менше солдат і більше радості…



















А так виглядав диплом за цей конкурс



Немає коментарів:

Дописати коментар